Redžep ef. Fetah, imam džamije Jahja-paša, Skoplje piše:
Molim da mi putem „Glasnika“ odgovorite na sljedeća pitanja: U „Glasniku“ 5-6 od ove godine, kod namaskih mekruha, navedeno je da je mekruh gologlav klanjati bez nužde. Interesuje me da li je taj mekruh tahrimen ili tezihen?
Obavljanje namaza gole glave ne predstavlja nikakav prijestup. Nije to čak ni mekurh tenzihi, a kamoli tahrimi. Vjerovatno se pisac spomenutog članka u Glasniku služio autorom koji je, da bi izbjegao sličnost, jer kršćani skidaju kape prilikom molitve, među namaske mekruhe ubrojao je i klanjanje otkrivene glave.
Prema mjerodavnim izvorima Muhammed a.s. kako navodi bn Asakir i Ibn Abbas, često je skidao kapu (kalansuve) i stavljao je predase kao „sutru“, a zatim bi klanjao gologlav.
U djelu Fikhu-s-sunne stoji doslovno: „Hanefije smatraju da se bez ikakve zapreke može klanjati gologlav. Čak je to, ako se čini iz skrušenosti i pobožnosti, preporučljivo (mustehab)“ Ukratko, ne postoji nikakav dokaz o tome da je bolje klanjati pokrivene glave.
Odgovor na pitanje dao: Husein Đozo