Učenje Fatihe u svrhu izliječenja bolesne osobe

Učenje pojedinih sura, kao, naprimjer, Fatihe, ima iscjeliteljsku moć, čak i kod nekih fizičkih bolesti. Vjerovjesnik a.s. za Fatihu je rekao: „Početak Knjige (El-Fatiha) lijek je za sve vrste bolesti.“

To potvrđuje i hadis koji bilježi imam Tirmizi od Ebu Se’ida El-Hudrija r.a. koji kaže: „Allahov Polsanik a.s. jednom nas je poslao kao izvidničku grupu, i kada smo stigli u jedno mjesto, zamolili smo mještane da nas ugoste, međutim , oni su to odbili. U međuvremenu, njihovog poglavicu ubo je škorpion, pa su nam došli i pitali nas: ‘Ima li kod vas neko da zna učiti rukju?’ rekao sam: ‘ Ima, ja znam, ali neću mu učiti dok nam ne date nekoliko ovaca.’ Rekao je: ‘Dat ću vam trideset ovaca’, što smo mi prihvatili. Ja sam mu proučio El hamdu lillahi (Fatihu) sedam puta i on je ozdarvio..“

Vjernici su dužni koristiti kur’anske nadnaravnosti u svrhu izliječenja.

Imajući na umu da Uzvišeni opisujući svoju Knjigu spominje i njezinu iscjeliteljsku moć, vjernici su dužni vjerovati i koristiti te kur’anske prednosti i nadnaravnosti. Allah dž.š. je rekao: „O ljudi, već vam je stigla poruka od Gospodara vašeg i lijek za vaša srca i upustvo i milost vjernicima.“

U ajetu se spominje Kur’an kao opomena, lijek, uputa i milost. To univerzalno učenje stiglo nam je od Sveznajućeg Gospodara, ponajviše kao lijek za sve što se suprostavlja istini i univerzalnim etičkim vrijednostima. Ono je i efikasna barijera od svih lažnih ideologija, predodžbi i svega što unosi nemir u ljudske duše. Učenje Kur’ana djeluje kao mehlem na ljudkse duše i zbog toga je on lijek za ono što je u prsima. U drugom ajetu Uzvišeni veli: „Mi objavljujemo u Kur’anu ono što je lijek i milost vjernicima, a nevjernicima on samo propast povećava.“

Dok se savremeni čovjek bori s nebrojenim duševnim bolestima i raznovrsnim neuravnoteženostima i stresovima, Kur’an mu se, uistinu, nameće kao nužnost i velika nada za izlazak iz tih duševnih košmara. Jer, u čijim srcima nema mjesta za Kur’an, ima mjesta za raznorazne fikcije, džine i šejtane, čije su oni žrtve. Uzvišeni Allah kaže: „Onome ko se bude slijepim pravio da ne bi Milostivog veličao, Mi ćemo šejtana natovariti, pa će mu on nerazdvojni drug postati; on će ih od pravog puta odvraćati, a ljudi će misliti da su na pravom putu.“

Totalno ignorirajući Kur’an, savremeni čovjek za svoje duševne probleme traži spas isključivo u neuropsihijatrijskim klinikama i umirujućim medikamentima. Allahov Poslanik a.s. iznimno je moć Kur’ana koristio kao način liječenja, a poslije njega su tu praksu nastavili njegovi ashabi i muslimani sve do danas. Allahov Poslanik a.s. kaže: „Koga Kur’an ne izliječi, Allah mu nije dao lijeka, A koga Kur’an ne zaštiti, njemu i nema zaštite.“

 

Odlomak iz knjige „Džini i sihr – istina i zablude“