Podizanje ruku prilikom izgovaranja početnog tekbira na način da se palčevima dodiruju resice ušiju je sunnet. Enes ibn Malik, Vail ibn Hudžr, Berra ibn Azib, Malik ibn Huvejris, r. a., i dr. prenose da je Allahov Poslanik, a. s., na takav način otpočinjao namaz. Enes, r. a., u sahih hadisu kaže: “Vidio sam Allahovog Poslanika, a. s., da izgovara prvi tekbir dok su mu palčevi bili blizu ušiju…” Po ovome postupaju učenjaci hanefijskog mezheba. El-Kasani prenosi da je Ebu Hanife rekao: “Podići će ruke do resica ušiju…” Muhammed eš-Šejbani u El-Aslu kaže: “Kada osoba namjerava stupiti u namaz izgovorit će tekbir i podignuti ruke do ušiju.”
Šafije smatraju da se na početku namaza ruke podižu do ramena, dok su malikije na stanovištu da se ruke podižu do glave. Alauddin es-Semerkandi tvrdi da je najpreče postupati po mišljenju hanefijskih učenjaka jer ono obuhvata sve hadise po ovom pitanju. Naime, kada se podignu ruke do resica ušiju,
tada su korijeni dlanova u visini ramena, korijeni prstiju su u ravni resica ušiju, a vrhovi prstiju su uz glavu.
Čuveni hanefijski učenjak Ebu Bekr er-Razi el-Džessas u svom komentaru Et-Tahavijeg Muhtesara navodi da je podizanje ruku do ušiju osnova, dok je dizanje ruku do ramena dozvoljeno radi (uzura) poteškoće. Dokaz za to je hasen hadis koji bilježi Ebu Davud od Vaila ibn Hudžra, r. a., da je rekao: “Vidio sam Allahovog Poslanika, a. s., kako je podigao ruke blizu svojih ušiju na početku namaza.” On zatim nastavlja pa kaže: “Kada sam ponovo došao kod njih (ashaba) sljedeće godine vidio sam da na početku namaza podižu ruke do svojih ramena – a imali su na sebi šalove i ogrtače.”
Muhammed b. Hasan eš-Šejbani navodi da je Ebu Hanife smatrao da će žena, kao i muškarac, prilikom izgovaranja početnog tekbira podići ruke do ušiju jer njeni dlanovi nisu avret. Muhamed ibn Mukatil prenosi da će žena podići ruke do ramena jer je to najprikladnije za nju. El-Merginani u El-Hidaji tvrdi da je ovo potonje najispravniji stav.